MP3-ING

Wednesday, December 22, 2010

LUAHAN HATI ♥

aku hilang arah , mengapa ?
engkau mempertemukan kami ,
engkau membuat kami saling menyayangi ,
sehingga kan hati merasakan cinta ,

kami akan mempertahankan cinta kami ,
biar banyak rintangan mahupun dugaan ,
kami akan tetap bersama ,
membaja cinta yang telah lama hadir ,

semakin banyak halangan menduga ,
untuk memisahkan kami berdua ,
semakin itu lah cinta kami tetap utuh ,
sangat ku menginginkan nya ,

cinta ku kepada nya sangat kuat ,
hanya dia yang layak mengisi hati ku ,
mendapatkan kasih sayang dari ku ,
berkongsi hati yang takkan pernah terlerai ,

tapi mengapa ?
di saat aku menyayangi nya ,
di saat aku mencintai nya ,
di saat aku merindui nya ,

di saat aku menginginkan nya ,
di saat aku tak relakan pemergian nya ,
Engkau cuba merampas nya dari ku ,

ingin memisahkan diri ku dengan nya ,
menyatakan cinta antara kami berdua ,
adalah cinta terlarang dan terhalang ,
membuat aku putus asa dalam mencari erti cinta ,

ya Tuhan ku ,
engkau telah temukan aku dan dia ,
di saat kami berdua terluka kerana cinta ,
Engkau telah datang membawa sinar hidup kepada kami ,

terima kasih ku ucapkan ,
lafaz syukur tidak henti-henti ,
betapa bahagia ku rasa kan ,
umpama dunia ini milik kami berdua ,

dia telah mematikan api dendam kepada lelaki ,
di saat aku mulai membenci kaum Adam ,
dia telah meyakinkan ku ,
wujud nya cinta sejati ,

dia telah mengajar ku ,
erti sebuah percintaan ,
cinta , kasih sayang ,
kejujuran , kesetiaan ,

kini aku telah menemukan cinta sejati ku ,
kerana dia aku telah mengenali sebuah kehidupan ,
menghayati sebuah ikatan ,
dan menyayangi seseorang dengan tulus ,

aku sangat memerlukan nya ,
sangat menyayangi diri nya ,
sangat mencintai nya ,
sangat mahu kan nya ,

jangan Engkau amil nya dari ku ,
saat ku mulai mempercayai sebuah cinta .
aku berjanji akan menjaga nya , menyayanginya ,
seluruh jiwa raga ku , hidup mati ku ,